*

vrijdag 19 februari 2010

zeep ketting



ik wilde het toch ook eens proberen... een zeep ketting maken... ik had alles wel in huis behalve een rasp... maar een dunschiller wil ook prima!!! zeep "dun geschild" beetje water er bij.... toen heb ik met deeg vormpjes hartjes uit gestoken... en met een chinees eet stokje gaatjes geprikt... van het laatste restje heb ik het balletje bovenaan gemaakt.



ik vond het ontzettend leuk om te doen! en eigenlijk helemaal niet zo moeilijk als ik dacht dat het zou zijn...



liefs angelina

3 opmerkingen:

  1. Angelina, wat een dotje zeg, heb de indruk dat ik hem bijna hier kan ruiken. Ga ook binnenkort proberen, temeer omdat jij het ook een leuk karweitje vond.
    Liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hé laiverd!

    Wat weer akelig creatief.. Hoe kom je er op??
    Ik vond mijn konijn al een hele prestatie.. en zelfs dat heb ik niet helemaal alleen gedaan..

    Super mooi man!!
    Tot snel!
    Xxx Jeanine.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heb het gezien hoor meisje vind het erg mooi geworden.

    xxx van mij

    BeantwoordenVerwijderen