*

donderdag 6 mei 2010

happy 101 award



ik heb een happy 101 award gekregen van angela van angela's creaties en nu mag ik vertellen waar ik blij van word...

* ik word vrolijk van alle mooie blogs hier...
* ik word vrolijk van alle nieuwe patronen die uit komen...
* ik word vrolijk van mijn famillie en vrienden...
* ik word vrolijk van mooi weer...
* ik word vrolijk van onze katten...
* ik word vrloijk van een zoute haring met heel veel uitjes...
* ik word vrolijk als de wasmand weer eens leeg is...

en nu het moeilijkste...

ik geef de award door aan:

* Jeanine van bijker babbels
* Carla van kleine dingen die 't doen
* Gera van droaties en proaties

ik wil wel eens weten waar jullie vrolijk van worden!!!

liefs angelina

4 opmerkingen:

  1. Leuk om te lezen waar je vrolijk van wordt!!
    Dankjewel voor de award. ik neem hem nu mee :-)

    liefs, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Angelina, wat een verrasssing zeg, dank je wel voor de award, ik zal hem gauw plaatsen!!!
    Leuk om te lezen waar jij vrolijk van wordt, ik ga ook nadenken nu, hahaha.
    Liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd!! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hey leuk je hebt hem er op staan. Erg leuk tezien waar jij nou vrolijk van word.

    BeantwoordenVerwijderen