*

zaterdag 9 oktober 2010

Paddestoel (tje)



2 weken geleden ben ik samen met Jeanine naar Klavertje 4 in Kolham geweest.. Daar zag ik deze schattige paddestoeltjes staan... Zoveel paddestoelen heb ik niet (eigenlijk is dit de eerste) dus ideaal.. Lekker snel klaar...



Een kwartiertje, langer heb je niet nodig... Dus voor wie snel nog een paar paddestoelen nodig is??? Je kan ze natuurlijk maken in alle kleuren de je wil.



De kallebas op de foto heb ik vanmorgen uitgehold. Samen met de kinderen in het buurthuis... Dat blijft gewoon leuk om een keer te doen!

Fijn weekend, liefs Angelina

5 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk stel!!
    fijn weekend
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke paddenstoel! Gezellig tafereeltje is het geworden! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellig dienbladje zo, echt herfst met de je leuke paddenstoel.
    Groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk tafreel is het geworden zo met die bungels erboven de paddestoel vind ik hellemaal het einde en wat leuk dat hij zo snel af is.

    groetjes gerda

    BeantwoordenVerwijderen