*

zondag 19 december 2010

Kerst swap

Via het Poppenhoekje deed ik mee aan een swap. Zaterdag 11 december moesten we alles op de post gooien, na een week wachten kwam het vrijdag dan eindelijk aan.



Corina Heeft dit ontzettend mooie hangertje voor mij gemaakt.

Verpakt in een mooi doosje en met een kerstkaart er bij.
Corina nogmaals bedankt.. Ze heeft een ere plaatsje in de kamer gekregen.




Foto's va mijn creatie kan ik nog niet laten zien want hij is nog niet aan gekomen...
Die volgen dus later!

Liefs Angelina.

5 opmerkingen:

  1. Leuk om te lezen dat je er zo blij mee bent!
    Het is nog even spannend voor jou swap..
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. AAH... Wat een spanning! En jou swap erdient inderdaad een ere plaats in huis! Ze is echt héél mooi!!

    Ik ben echt super blij dat mijn swap eindelijk is aangekomen.. na 1 week.. Die van jou zal toch vandaag wel op de mat ploffen

    Liefs, Jeanine.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie swap, zeg! Leuk idee! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief popje!! Kan me voorstellen dat je hier blij mee bent. En wat leuk om op verschillende blogs de swap te zien!

    Goodgoan, gera

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat enig om zoiets te ontvangen!! Jullie hebben prachtige dingen voor elkaar gemaakt, zie ze al op meerdere blogs voorbij komen.
    Groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen