*

zondag 3 april 2011

Primula

Dit is de primula uit het boekje "een heel jaar rond" van Mieke Stender.

De primula is het popje van de maand maart. Het is de bedoeling dat ik ze allemaal ga maken alleen bij mij is het begin maart... Januarie en februarie liggen al geknipt klaar en moeten dus alleen nog even in elkaar! Die maak ik dus het komende jaar ergens tussen door!



De kleur van de primula is op de foto niet zo goed te zien... en het hoofdje lijkt op de foto ook wat groot!

Liefs Angelina

5 opmerkingen:

  1. Erg leuk geworden Angelina, mooie kleuren heb je gebruikt! Groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk iedere maand een poppetje ben benieuwd wat je er allemaal van maakt.

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze is erg mooi geworden Angelina, ze kijk zo lief!!
    Groetejs Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb echt heel wat gemist op jou blog, je sjaal ook al.. haha.. ze ziet er leuk uit, de muts is schattig zeg!! Het word tijd dat we de vrijdag avond weer gaan invoeren.. Ik mis van alles!.. haha!

    Januari en Februari kunnen ook best in juni en juli gemaakt worden hoor.. ! ;)

    Liefs, Jeanine.

    BeantwoordenVerwijderen