*

donderdag 29 november 2012

*~Zakdoekhoesje~*

Weer tijd voor een swap!!! Dit keer een zakdoekhoesje, kan erg handig zijn met dit weer! Maar gelukkig ben ik hem nog niet nodig geweest!


Dit leuke en vrolijke hoesje lag bij mij in de brievenbus! Daar word je toch helemaal blij van als je verkouden bent!


Dit is het hoesje die ik voor Jeanine Maakte. Toevallig wist ik dat ze fan is van FC Groningen en in zo'n koud stadion kan je best wel heel goed zakdoejes gebruiken! Ik vond de achterkant wel erg wit en heb er dus wat bloemetjes op vast gezet!


Fijn weekend alvast voor jullie allemaal!
Liefs Angelina

2 opmerkingen:

  1. wat leuk dat je voor jeanine moest

    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeanine was daar ook erg blij mee!! Wat een feest! Hij gaat zeker mee naar het stadion!

    Dank je Dank je!

    BeantwoordenVerwijderen