*

woensdag 2 januari 2013

~^- Happy new year en kerst swap 2 -^~

Allereerst natuurlijk een heel gelukkig nieuw jaar voor jullie allemaal, met heel veel liefde, geluk gezondheid en creativiteit!!!

En dan de tweede kerst swap...

Deze mooie hangers kreeg ik van Beitske.


Toen ik de swap binnen kreeg moest ik nog zo'n twee weken wachten met open maken...


De envelop rammelde.. Dat maakte me natuurlijk nog nieuwschieriger.. Maar het was het wachten waard....


En de swap die ik heb gemaakt.... (jullie kennen hem waarschijnlijk al)


Ik heb ze nu in een andere kleur gemaakt...


De ontvanger vond ze ook leuk gelukkig...


Helaas zijn niet alle swaps goed aangekomen... Hopen dat postnl dit jaar ook goede voornemens heeft?!?!?!? (dit in niet voor jou bedoeld mam...)

Liefs Angelina

2 opmerkingen:

  1. dat zijn weer leuke swap's hoor,hebben jullie weer mooi gemaakt en ik zou zeggen goed verpakken die swap en de envelope goed dicht plakken,dan moet het goed komen.

    xxxxx van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke swap heb je gedaan. Zucht, die post nl. Soms kan je alleen maar heel hard duimen.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen