*

maandag 29 maart 2010

bloemstukje

vanavond kon je bij ons in het buurthuis een paasstukje maken... nou heb ik ruim 5 jaar in een bloemen winkel gewerkt, dus echt iets voor mij... (dacht ik)



nou gingen we een boemstukje maken van kunst bloemen en dat is dus echt niks voor mij... zelfs het groen is nep.... nou vind ik het onderbord en de vaas nog wel leuk... dus daar kan ik wel een keer weer wat mee...



als het nou echte bloemen waren geweest had ik hem echt wel leuk gevonden maar..... ik laat hem staan met de paas dagen maar dan sloop ik hem maar weer uit elkaar denk ik...



(overigens was het wel gezellig hoor!!!)

liefs angelina

7 opmerkingen:

  1. kan het vaasje niet zo goed zien op de foto maar is erg jammer hoor dat het geen echte bloemen zijn
    xxx van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is very pretty! :) Happy Spring! Happy Easter!
    ~TattingChic ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ow kind toch.. hoe kunnen ze het bloemenmeisje nu neppe bloemen geven.. slechte zaak.. Je kan het straks wel over doen met echte..

    ik heb donderdag, als het geen 1 pail grap is, een crea avond op het werk, met echte bloemen.. ook voor pasen.. Ik zal hem bloggen vrijdag.. Gezellig!

    Liefs, Jeanine.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kan me je gevoel helemaal voorstellen! Op zich ziet het er wel leuk uit, maar oh, wat ontzettend jammer dat het neppers zijn! (had je ze beter van vilt kunnen maken :-))

    liefs, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben het met je eens, ik hou ook niet van nepbloemen. Gelukkig heb je er een gezellige avond aan over gehouden!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Och wat toch jammer Angelina, ik zou ook gegaan zijn hoor. Toch ziet het er wel leuk uit, maar kan me goed voorstellen dat je echte bloemen wil.
    Groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een tegenvaller ; gelukkig was het wel gezellig !
    Fijne paasdagen , groetjes van Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen