*

donderdag 18 maart 2010

brand

nu niet een bericht over mijn hobby's maar over brand, ik woon nu ruim 2 jaar in veendam, en als je ziet hoe vaak hier brand is, vooral de laatste andrhalve week is het weer dramatisch... nu al 5 keer.



na dat het ruim een half jaar rustig is geweest is het in de nacht van vorige week zondag op maandag weer begonnen.. een winkelpand van scheer en foppen is volledig afgebrand en ook 2 naast gelegen winkel panden zijn in vlammen op gegaan... hierbij is een brandweerman overleden. in de zelfde straat ongeveer 500 meter verderop was toen ook een brand. deze kon nog op tijd geblust worden.



net een week later was het afgelopen dinsdag weer raak. dit maal was er brand bij de opticien in het pand waar scheer en foppen heeft gestaan. ze waren afgelopen vrijdag net weer open gegaan na de alle rook schade die ze toen hadden op gelopen. nu zijn ze waarschijnlijk halverwege volgende maand weer open maar het is natuurlijk belachelijk dat dit gebeurt!



alsof dit nog niet genoeg was was er gisteravond ALWEER brand!
nu een carvan die naast een huis stond en een coniferen haag... dus we beginnen nu ook al in woonwijken
ik snap niet hoe iemand het in zijn hoofd haalt om dit te doen!!!

foto's komen van de website van parkstad veendam

liefs angelina

3 opmerkingen:

  1. Angelina, ik denk vaak aan Veendam. Ik heb er immers familie wonen. Vind het elke dag gek om te horen en kijk dan ook gelijk of het niet bij de fam is. Het lijkt me vreselijk en hopelijk pakken ze de gek snel. Sterkte voor alle Veendammers!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoihoi...

    Die van sfgelopen nacht nog niet eens genoemd, dus 6. Het is echt niet grappig meer, deze was ook wel eng dicht bij.. Hoop dat het nu klaar is hoor! anders kom ik gewoon niet weer... :P Nee, hoor dat zou ik ook weer niet doen..

    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hooi dat het nu gestopt is met de branden. Hoor er niets meer over in het nieuws. Afschuwelijk dit soort dingen. Dat iemand daartoe in staat is!!

    liefs, Gera

    BeantwoordenVerwijderen