*

maandag 15 maart 2010

mijn eerste award...



ik had vandaag een berichtje van maris van made by maris... ik kreeg van haar de beautiful blogger award... het is mijn aller eerste... ik ben ook nog maar net begonnen dus super! dank je wel.

maar nu moet ik dus 7 dingen over mezelf vertellen.... moeilijk, moeilijk...
hier komen ze...

1: ik ben pas sinds begin vorig jaar bezig met vilt...

2: ik ben dol op karamel paas eitjes...

3: wij hebben 2 hele lieve maar soms hele drukke katten...

4: ik kijk altijd CSI, Bones, Criminal minds enz, enz....

5: ik werk bij de HEMA en dat is ontzettend gezellig...

6: ik ben nog steeds niet begonnen aan mijn rijbewijs...

7: ik vind het ontzetten leuk om al die leuke blogs te lezen...

en dan nog 7 mensen aan wie ik hem ga geven... dat is nog veel moelijker, alles is zo leuk om te lezen....

1: Jeanine van bijker babbels

2: Carla van de kleine dingen die het doen

3: Corina van viltcreaties corina

4: Gera van droaties en proaties

5: Barbara van poppen atelier barbara

6: Margreet van margreet's vilt en meer

7: Chantal van viltcreatie's Chantal

zo, dat was best moeilijk!!! jullie mogen hem van mijn blog afhalen...
liefs angelina

8 opmerkingen:

  1. Dank je wel!!!!

    Moeilijk is dat hé om dan eerst 7 dingen van jezelf gaan te vertellen en dan ook nog nog eens 7 mensen te feliciteren!!!

    Gefeliciteerd met je Award!! Ik heb hem vanmiddag al geplaatst dus deze zie ik gewoon als één als je het goed vind. Leuk dat je me hebt gekozen.

    Groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoihoi!!

    Dank je wel voor je Award!!!.. **BlijBlij**

    Ik heb het bij mijn 7 dingen over mezelf gelaten, ik kan wel awards gaan uitdelen, maar 7 aan jou geven lijkt me ook wel een beetje overdreven. je verdient er zeker 1.. ik ben al even aan het rond kijken geweest.. Er zijn wel leuke blogs genoeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vergeet de XXXX om je te bedanken voor je Award.. dus bij deze: XXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, wat lief, Angelina! Dank je wel! En jij ook gefeliciteerd, he? ♥ Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dankjewel Angelina, lief van je!!!!! Leuk om je 7 dingen van jezelf te lezen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat met je eerste award Angelina, en dank je wel voor die van mij. Erg leuk!
    Je blog is ook heel gezellig om te bekijken!!
    Liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Angeklina, van harte gfefeliciteerd met je award en dank je wel voor die van mij!
    Ik zal hem straks op mijn blog zetten!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Angelina,
    Dankjewel voor de award. Ik heb hem al opgehaald :-)
    liefs, Gera

    BeantwoordenVerwijderen